FAQ

Her finner du de vanligste spørsmålene som vi får. Men du har kanskje flere, eller andre spørsmål.

Ring oss på 55 28 38 10 eller send en epost til post@stabburetcatering.no

Vi setter pris på at du ringer, og du får raskt svar.

Endring i bestilling?

Senest 3 virkedager før selskap.

Hvordan bestille?

Den enkleste måten å bestille catering hos oss er ved å gå til: MENY– velge kategori og finne retten/rettene du ønsker, klikk på BESTILL og velg antall, følg så videre instrukser.

Man betaler ved levering/henting og ikke i nettbutikk.

Du kan også bestille ved å sende oss en mail, eller bruke kontaktskjema.

Ordretelefon er åpen mandag til fredag fra 08-16

Hva koster levering?

BERGEN: kr 400

Åpningstider og levering.

Vi leverer over hele Bergen og omegn, alle dager mellom 08 00 og 21 00. Maten kan også hentes i butikk på Landås.

Hvordan gjør jeg med betaling?

Betaling skjer ved levering eller henting av mat (man trenger ikke å betale på nettsiden).

Vi har med oss betalingsterminal når vi leverer.

Faktura kan gies til firma.

Private kan også få faktura, men denne må betales før levering av maten.

Hva er minimums bestilling.

Minium bestilling er 10 kuvert  av alle rettene.

Oppsett av mat

Ved bestilling av tapas/varm-mat/koldtbord kommer rettene i aluminiums bakker/fat og er klart til å settes på bordene.

Åpningstider Julen 2021/22

Julaften frem til kl 12 (bare henting).

1 juledag stengt.

2 juledag (bare henting)

Romjul vanlig åpningstider

Nyttårsaften frem til 12 (bare henting).

1 nyttårsdag stengt

2 nyttårsdag vanlig åpningstider.

Hvor lenge holder maten seg varm?

Maten kommer i isopor varmekasser og maten holder seg varm i minimum 3 timer

Hvor leverer jeg tilbake varmekasser

Leverer dem til Stabburet i Hagerupsvei 32 x,

Dersom det ingen her for å ta i mot, kan det settes på utsiden, men husk å merke med ordrenummer eller navn slik at vi får registrert det som mottatt.

Om ønskelig kan vi hente for et gebyr på 300 kr